Hopp til innhold

Fløyahallen, Tromsø Cup

Skrevet av: IF Fløya | Sist oppdatert 14.10.2015 | Publisert 14.10.2015

Sted

Fløyahallen, Tromsø Cup

Første dag

14.02.2009

Antall dager

2

Antall potensielle kjøpere pr. dag (snitt)

500

Antall solgte totalt

200

Denne gangen var jeg selv arrangør. CD-en vi fikk ble flittig brukt under turneringen og ga som ventet løft i stemningen under kampene. Reklamen for frisk nykuttet frukt hadde også god effekt. Fikk et eksempel fra betjeningen om en gutt som kjøpte et beger og satte seg i kafeen. Denne falt i smak og han kjøpte til sammen fire begre før han sluttet seg til venner og aktivitet igjen. Salget er veldig avhengig av at begrene ser delikate ut og at de inneholder fersk frukt. Rikelig eksponering i salgsområdet er også viktig. Vi gleder oss allerede til kommende helg hvor sluttspillet i denne turneringen skal foregå. Har dessverre ikke bilder fra turneringen.